Το Κολέγιο Τέρρα Σάντα συμμετείχε με ιδιαίτερη χαρά στην τελετή ολοκλήρωσης του προγράμματος «Σχολείο Πρεσβευτής του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου» για τη σχολική χρονιά 2025–2026, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 19 Ιουνίου 2026 στο Συνεδριακό Κέντρο Φιλοξενία.
Η φετινή διοργάνωση είχε ιδιαίτερη σημασία, καθώς συμπλήρωσε δέκα χρόνια επιτυχημένης παρουσίας του προγράμματος στην Κύπρο. Μαθητές και μαθήτριες, εκπαιδευτικοί, απόφοιτοι και εκπρόσωποι θεσμών βρέθηκαν μαζί για να γιορτάσουν μια δεκαετία δράσεων που ενισχύουν τη δημοκρατία, τη συνεργασία και τη συμμετοχή των νέων στην κοινωνία.
Την εκδήλωση χαιρέτισαν η Επικεφαλής του Γραφείου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίουστην Κύπρο, κα Θέα Πιερίδου, η Υπουργός Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας, Δρ Αθηνά Μιχαηλίδου, ο Διευθυντής των Γραφείων Συνδέσμου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, κ. Stephen Clark, καθώς και οι Ευρωβουλευτές Μιχάλης Χατζηπαντέλα, Κώστας Μαυρίδης και Γεάδης Γεάδη.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τις πρωτοβουλίες και το έργο των σχολείων που συμμετείχαν στο πρόγραμμα, μέσα από παρουσιάσεις, εκθέσεις και δημιουργικές δραστηριότητες.
Για το Κολέγιο Τέρρα Σάντα, η συμμετοχή στο πρόγραμμα αποτελεί μια ουσιαστική εκπαιδευτική εμπειρία. Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας έρχονται σε επαφή με τους ευρωπαϊκούς θεσμούς, αναπτύσσουν κριτική σκέψη, καλλιεργούν δεξιότητες συνεργασίας και ενεργού πολιτότητας και ενισχύουν την ευρωπαϊκή τους συνείδηση.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς που συνέβαλαν με συνέπεια, δημιουργικότητα και ενθουσιασμό σε αυτή την όμορφη πορεία.
Συνεχίζουμε το ευρωπαϊκό μας ταξίδι με νέες ιδέες, δράσεις και στόχους για τη νέα σχολική χρονιά!
Για φωτογραφικό υλικό πατήστε εδώ:
https://www.facebook.com/share/p/1D3dYqBNNv/?mibextid=wwXIfr
https://www.facebook.com/share/p/1CkLTncijz/?mibextid=wwXIfr
https://www.instagram.com/p/DZ9MLF9jRSs/?igsh=MWRpdWJ0MHgyZWw1cA==